مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:122022-01-23سياسي

کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی سال آینده برگزار می شود


نماینده ولی فقیه در گیلان، از برگزاری کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در سال 1401 در این استان خبر داد و گفت: میرزا کوچک جنگلی سهم بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، از برگزاری کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در سال 1401 در این استان خبر داد و گفت: میرزا کوچک جنگلی سهم بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

آیت الله رسول فلاحتی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادواره 152 شهید و طلبه استان و یکصدمین سالگرد شهادت روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی، با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) برجسته ترین موجود عالم بشریت اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند که کتاب و عترت را میان شما می گذارم.

وی اهل بیت(ع) را عترت پیامبر عنوان کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا عصاره خلقت و جهان هستی است و جمع همه زیبایی ها محسوب می شود.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به فرازی از نامه 53 نهج البلاغه امیر مومنان امام علی(ع)، بیان کرد: این نامه بهترین شیوه نامه برای کارگزاران، مدیران، مربیان و حتی متربیان است.

آیت الله فلاحتی به انجام عمل صالح توسط کارگزاران و مدیران در نامه 53 نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: انسانی که قدرت مدیریت خود را ندارد نه تنها در بیرون ویرانگر است بلکه خود را نیز به ویرانی می کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی سال آینده برگزار می شود

کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی سال آینده برگزار می شود